9 Aralık 2008 Salı

Imagine Cup 2009 ve DreamSpark Hacettepe etkinliğinin ardından

Geçtiğimiz hafta gerçekleştirdiğimiz Hacettepe Gençsen Geleceksin etkinliğimizden önce geçen ay Hacettepe Imagine Cup ve DreamSpark etkinliğini gerçekleştirmiştim. Imagine Cup etkinliğine yaklaşık 90 kişi ile güzel bir katılım sağladığımı düşünüyordum ama Gençsen Geleceksindeki yaklaşık 170 katılımcıdan sonra bir sonraki etkinlik için daha fazlasını hedeflemeye başladım:) Imagine Cup yarışmasına katılım için istekli kişiler hala benle irtibata geçmeye başlayabiliyor. Bu sevindirici ki zaten yaklaşık marta kadar başvurabiliyorsunuz. Imagine Cup ve DreamSpark etkinliğimin fotoğraflarına buradan ulaşabilirsiniz. Birkaç tanesine de aşağıda yer verdim.









Hacettepede'ki bu etkinlikten sonra aynı etkinlik, Atılım Üniversitesi'nde yapılırken de yardımcı oldum. Oradan bir kaç görüntüye de aşağıda yer verdim.

Hiç yorum yok: